Alla inlägg den 30 december 2009

Av Anna - 30 december 2009 17:00

Tjaba!! :)

Idag har jag varit barnvakt till min kusins lille grabb. Han är bara för go , han har ju hört mig säga stanna till zora och har börjat säga det han också..

Han säger...nanna, nanna   . Och zora bara glor på honom och tänkter förmodilgen... herre gud nu ska en ett åring med säga till mig att stanna...  .

Han min lilla gullunge....   .


    

Den här dagen hände de inte så mycket. Hade nog med att hålla koll på plutte..

Jaha, och imorgon är det nyårsafton och Zora kommer att bli livrädd som vanligt.

Så jävla tråkigt att hon blivit så här rädd för smällare och så sen min förra granne till idiot stor och sköt utanför på våran baksida och en raket kom in på uteplatsen och Zora låg och sov på insidan av dörren.. och PANG!!! sa det. Hela lägenheten blev ljus... och Zora stakarn blev livrädd och började skälla.

Så tack vara ett dumhuvud (en vuxen man ska tilläggas) så har jag en livrädd hund.....   .


Men vi åker till min mammas hus på landet.. oki dom smäller där med.. men inte utanför husen...


Ha de så bra..

//Adios Amigos


Presentation

Omröstning

Ska smällare förbjudas tycker du/ni??
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards